Hide notification

Kerneværdier

Vi er stolte af vores mangfoldige sammensætning af medarbejdere. Mangfoldighed beriger erhvervslivet på mange måder, men som med alle internationale virksomheder, skal der være noget, som binder det hele sammen.

Hos os er det vores seks kerneværdier, der skaber sammenhængen.

DEENS_Graph-six-core-values_web.jpg

Værdierne er vores fixpunkter, og de sætter kursen for vores langsigtede strategier og mål. De er en permanent del af vores daglige måde at handle og tage beslutninger på. Vi mener, at disse værdier definerer vores originalitet i forhold til vores konkurrenter. Vi er stolte af vores kerneværdier!

1. Kundefokus

Vi er 100 % engagerede for at gøre, hvad der er rigtigt for vores kunder. Vi ønsker, at kunderne kommer tilbage til os og anbefaler os til andre. For at gøre dette så tydeligt som muligt, bruger vi sloganet 'The Floor is Yours', som understreger, at vi sætter kundernes ønsker i centrum af vores daglige drift og tankegange - hvert sekund af dagen.

Vi opretholder vores kundefokus på daglig basis ved:

  • At vores supply chain er 'Best in Class';
  • Ikke at gå på kompromis med kvaliteten af vores produkter, løsninger og services;
  • At undersøge vores udvalgte markeder.og forstå dem fuldt ud;
  • At stimulere nye ideer gennem samarbejde med de bedste arkitekter og designere via vores unikke platform Circles of Architects®;
  • At samarbejde med kunder, så vi bygger langsigtede partnerskaber og opnår gensidige fordele;
  • At forstå, hvordan vores beslutninger i virksomheden vil påvirke vores kunder;
  • At overholde vores løfter og opfylde vores forpligtelser.

2. Sund fornuft

Vi foretrækker at tage den enkleste og hurtigste vej til vores mål, og vi opfordrer alle vores ansatte til at bruge deres sunde fornuft - baseret på deres egne meninger - til at skaffe os succesfulde resultater. Det handler om at finde de bedste løsninger og idéer, som hurtigst muligt fører os til målet. Vi har tillid til vores medarbejderes store erfaringer og viden. Forestil dig: 'Hvis bare Desso ved, hvad Desso ved'.

3. Integritet

Vi mener, at tillid er en væsentlig forudsætning for en god forretningspraksis. Derfor betragter vi integritet som en afgørende kerneværdi. Det handler om altid at være åben, ærlig og respektfuld over for vores kollegaer, kunder og alle vores interessenter.

4. Iværksætterånd og ambition

Vi hviler aldrig på laurbærene. Forretning kan være hård, og i en hastigt forandrende verden skal man konstant tilpasse sig for at sikre, at man altid opfylder kundernes behov og øjner muligheder for nye markeder. Iværksættere kan tilpasse sig, tager risici og er sultne efter succes. De er fantastiske til at genkende nye muligheder og udvikle talent. Hos Desso mener vi, at alle kan udvikle deres egen iværksætterånd. Derfor har vi gjort det til en kerneværdi. Vi kombinerer dette med et højt ambitionsniveau og forventer således, at vores medarbejdere følger op på deres bedste idéer og fører dem ud i livet.

5. Ejerskab og selvstændighed

Den bedste måde at involvere vores medarbejdere på er at stole på, at de tager de rigtige beslutninger. Det kalder vi "ejerskab og selvstændighed", og det indebærer, at hver enkelt medarbejder hos Desso er ansvarlig for at opnå de bedste resultater, for at trække på og styrke deres kompetencer, for at skabe et succesfuldt samarbejde med kollegaerne, og for at bidrage til hele organisationens handlekraft, energi og kreativitet.

6. Socialt ansvar og Cradle to Cradle®

Socialt ansvar betyder mange ting for os. Det omfatter vores ansvar for mennesker, overskud og vores klode. Gennem vores engagement inden for kreativitet, funktionalitet og Cradle to Cradle®-design, er vi i gang med at opfinde en ny forretningsmodel, der efter vores opfattelse vil være værdifuld for kunder, aktionærer, samfundet og de fremtidige generationer, som skal leve på planeten og opretholde både sundhed, velstand og lykke.
Vi tager socialt ansvar i dagliglivet ved at:

  • Respektere kulturen, skikkene og reglerne i de lande, hvor vi driver forretning;
  • Kommunikere åbent og ærligt med alle vores interessenter;
  • Have mod til at sige vores mening;
  • Tage personligt ansvar for vores handlinger;
  • Gøre vores pligt efter bedste evne og med integritet;
  • Informere om fremskridtene i forhold til at opfylde vores Cradle to Cradle®-mål.

Cradle to Cradle® vision: Siden 2008 har vi haft fokus på, at alle vores produkter i 2020 skal være designet efter Cradle to Cradle-principperne. Dette koncept, som er inspireret af naturens cyklus, kræver at virksomheder anvender materialer og designer produkter på måder, der giver en positiv effekt på miljøet og menneskers sundhed.

  • Del denne side
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • email