Forretningskoncept

Vores opgave er at udvikle enestående produkter, der giver et bedre indendørs miljø, øger menneskers sundhed og velvære og i sidste ende forbedrer deres præstationer.

Vores mission er at sikre, at vi udvikler enestående produkter, der giver et bedre indeklima, som øger menneskernes sundhed, velvære og i sidste ende deres ydeevne. Denne mission er drevet af vores innovationsprogram, som hviler på tre søjler: Kreativitet, funktionalitet og Cradle to Cradle® -design. Vi har som mål, at alle vores produkter i 2020 er designet efter Cradle to Cradle®- principperne. Derved kan vi realisere overgangen fra den lineære 'producér, forbrug og smid væk' økonomi til den cirkulære økonomi, hvor produkterne er designet til at blive adskilt og genbrugt efter endt levetid. Det vil gøre os mere profitable og mere fleksible over for ressourceknaphed på lang sigt. Det vil betyde, at vi bliver i stand til at leve op til vores høje standarder for miljøansvar.

Vores værdier, adfærdskodeks og regler for selskabsledelse danner grundlaget for, hvordan vi driver forretning og skaber dermed rammerne for vores aktiviteter. Gennem vores forretningsstrategi stiler vi efter at være den førende tæppeleverandør på alle vores markeder og på tværs af vores forskellige kundesegmenter. Vores fokus på driftsoptimering, innovation, udvidelse til nye markeder - såvel geografisk som andre segmenter samt kommunikation betyder, at vi bliver i stand til at nå vores mål.

Vores ledelse sætter inspirerende mål, som motiverer vores ansatte til at gøre deres yderste for at opnå ambitiøse nye mål. Ledelsen binder udformningen af vores strategiske mål og de handlinger, der er nødvendige for at nå dem, sammen. De er drivkraften bag vores succes.
 

DEENS_Graph business concept.jpg

 

  • Del denne side
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • email