Hvorfor Desso?

Vores forretningsvision består af ét mål: “Hvordan vi får gulvet til at arbejde for din sundhed og dit velvære”.

Why Desso


Folk tilbringer 90 % af deres tid indenfor, og vi vil gøre alt, hvad der er muligt, for at sikre, at omgivelserne derinde gør mennesket så sundt og produktivt, som muligt. Substansen af dette mål er en strategi bestående af fire søjler: driftsoptimering, innovation, ekspansion (både til nye geografiske regioner og til nye kundesegmenter) samt god kommunikation.

Vi stræber altid efter at sætte kunderne først og forstå deres behov. På baggrund af denne kundeindsigt arbejder vi med vores innovationsindsats på tre hovedområder:

1. Kreativitet og design  - levering af førende produkter, der opnår de ønskede resultater.
2. Funktionalitet- tilføjelse af funktioner, der får vores produkter til at kille ud fra mængden og øger sundheden og velværet.
3. Cradle to Cradle  - skabelse af en ny forretningsmodel, der fører til sundere produkter og udvikler muligheden for at genbruge og genbearbejde materialer.

Ved at skabe innovation på denne måde kan vi tilbyde fantastiske produkter, levere sublim kundeservice og leve op til vores forpligtelser over for samfundet og miljøet.

Vi står over for nye, spændende udfordringer med at opfylde vores kunders behov på de eksisterende markeder (kommercielt, forbrugerrelateret, i hotel- og restaurationsbranchen, til vands, i luften og i sport) såvel som ad nye potentielle kanaler (eksempelvis sundhed og uddannelse) og nye geografiske områder (såsom Latinamerika og Rusland). 

"I sidste ende vil vi være verdensførende inden for produktion af bæredygtige tæppeprodukter og sportsbaner, som leverer fremragende værdi med hensyn til design og funktionalitet og dermed bidrager til menneskers sundhed og velvære."

Alexander Collot d'Escury (CEO Desso Group)

  • Del denne side
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • email